ركابزن كلمبیایی دانشگاه آزاد عنوان دوم مرحله ششم تور لانكاوی را كسب كرد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از سایت رسمی مسابقات تور لانكاوی، در این مرحله كه با حضور 123 ركابزن و در مسیر شاه عالم - جنتینگ های لندز و به مسافت 108 كیلومتر برگزار شد، خوزه سرپا كلمبیایی از تیم اندرونی اندونزی با سه ساعت و 9 دقیقه و 37 ثانیه اول شد و به دنبال وی ویكتور نینو هم وطن وی از تیم دانشگاه آزاد با دو ثانیه اختلاف بر سكوی دوم ایستاد.

خوزه روخانو ونزوئلایی از تیم اندرونی اندونزی نیز با سه ساعت و 10 دقیقه و 23 ثانیه به عنوان نفر سوم این مرحله از خط پایان عبور كرد.

در بخش تیمی این مرحله نیز تیم اندرونی با 9 ساعت و 32 دقیقه و 30 ثانیه اول شد و تیم های چمپیون سیستم مالزی و ام تی ان در رده های دوم و سوم ایستادند.

تیم های پتروشیمی و دانشگاه آزاد در این بخش در رده های پنجم و هفتم قرار گرفتند.

در مجموع تیمی شش مرحله نیز تیم اندرونی اندونزی با 60 ساعت و 37 و 34 ثانیه در صدر است و تیم های آستانه قزاقستان با 13 دقیقه و 37 ثانیه و چمپیون سیستم مالزی با 13 دقیقه و 41 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در رده های دوم و سوم هستند.

پتروشیمی تبریز با 18 دقیقه و 25 ثانیه اختلاف در سكوی پنجم است و دانشگاه آزاد با 24 دقیقه و 13 ثانیه اختلاف نسبت به تیم اول در رده هفتم قرار گرفته است.

مرحله هفتم فردا /پنجشنبه/ در مسیر 205.8 كیلومتری بنتونگ - كوانتان برگزار می شود.

7233/587





:: برچسب‌ها: عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: